ΕΓΓΥΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Τα χαρακτηριστικά κάθε προϊόντος που πωλείται στο www.kourtis-junior.gr παρατίθενται στη γενική περιγραφή κάθε προϊόντος.

Ο Πωλητής δεν ευθύνεται για το γεγονός ότι τα προϊόντα στο ηλεκτρονικό κατάστημα ενδέχεται να μην ταιριάζουν με το πραγματικό μέγεθος, το σχήμα και το χρώμα των προϊόντων εξ αιτίας των χαρακτηριστικών της οθόνης που χρησιμοποιείται από τον Πελάτη.

Τα προϊόντα καλύπτονται μόνον από την νομική εγγύηση 24 μηνών, αρχομένη από την ημερομηνία της παράδοσης, όπως ορίζει η Ε.Ε., εκτός αν στην περιγραφή του προϊόντος αναφέρεται και τυχόν συμπληρωματική εμπορική εγγύηση από τον Πωλητή.

Η νομική εγγύηση καλύπτει ελαττώματα που θεωρείται ότι υπήρχαν κατά τη στιγμή της παράδοσης και έγιναν εμφανή μέσα στην επόμενη διετία. Ωστόσο, η επίμαχη περίοδος είναι οι 6 μήνες μετά την αγορά του προϊόντος:

  • κάθε ελάττωμα που εμφανίζεται εντός εξαμήνου θεωρείται ότι υπήρχε κατά τη στιγμή της παράδοσης. Στην περίπτωση αυτή, ο Πωλητής οφείλει να επισκευάσει ή να αντικαταστήσει το προϊόν δωρεάν ή να επιστρέψει τα χρήματα στον Πελάτη, εάν είναι αδύνατη η επισκευή ή η αντικατάστασή του.
  • Μετά την πάροδο έξι μηνών, ο Πελάτης μπορεί ακόμη να θεωρήσει υπεύθυνο τον Πωλητή για κάθε ελάττωμα που θα εμφανιστεί μέχρι το τέλος της διετούς περιόδου της εγγύησης. Ωστόσο, ο Πωλητής μπορεί να ζητήσει από τον Πελάτη να αποδείξει ότι το ελάττωμα υπήρχε κατά την παράδοση του προϊόντος.

 

Συνθήκες ισχύος εγγύησης:

  • Κατά την διάρκεια της διαδικασίας συναρμολόγησης, ο Πελάτης πρέπει να έχει ακολουθήσει τις οδηγίες συναρμολόγησης.
  • Το προϊόν χρησιμοποιήθηκε για τον επιδιωκόμενο σκοπό και διατηρείται σύμφωνα με τους κανόνες εποπτείας.

 

Ο Πελάτης χάνει το δικαίωμα εγγύησης στην περίπτωση που:

  • Δεν τήρησε τους κανόνες συντήρησης και εποπτείας των προϊόντων.
  • Τα προϊόντα υπέστησαν ζημία από τον Πελάτη.
  • Η φθορά των προϊόντων δεν προέρχεται από ανωτέρα βία.

 

Σύμφωνα με τη νομοθεσία της ΕΕ, εντός της νόμιμης διετούς περιόδου εγγύησης, τα ελαττωματικά προϊόντα πρέπει να επισκευάζονται ή να αντικαθίστανται χωρίς καμία επιβάρυνση του Πελάτη. Στις επιβαρύνσεις περιλαμβάνονται και τυχόν έξοδα αποστολής. Συνεπώς, καταρχήν ο Πωλητής αναλαμβάνει όλα τα μεταφορικά έξοδα (τα έξοδα της αποστολής του ελαττωματικού προϊόντος από τον Πελάτη στον Πωλητή και της επιστροφής του επισκευασμένου προϊόντος στον Πελάτη).

Ωστόσο, ο Πωλητής διατηρεί το δικαίωμα να ελέγξει αν το προϊόν είναι ελαττωματικό κατά την παράδοσή του. Σ’ αυτή την περίπτωση, ο Πελάτης αναλαμβάνει το κόστος μεταφοράς του προϊόντος πίσω στον Πωλητή και αργότερα μπορεί να ζητήσει να τού επιστραφούν τα έξοδα αποστολής, εφ’ όσον ο Πωλητής συμφωνήσει ότι όντως το προϊόν ήταν ελαττωματικό.

Ο Πωλητής δεν ευθύνεται για την φθορά των προϊόντων λόγω κακής χρήσης εκ μέρους του Πελάτη. Οφείλει μόνον να ενημερώνει τον Πελάτη στην περιγραφή του προϊόντος για το πώς πρέπει να συντηρεί τα προϊόντα που χρειάζονται ιδιαίτερη φροντίδα, όπως π.χ. ότι το δέρμα είναι ευαίσθητο υλικό που μπορεί να καταστραφεί εύκολα από τον ιδρώτα ή τη χρήση ακατάλληλων προϊόντων καθαρισμού.

0
    0
    ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΣΑΣ
    Το καλάθι σας είναι άδειοΕπιστροφή στο κατάστημα

    Μodern Collection

    Kourtis Signature Collection